28 december, 2013

Things I bought in December


Hoi! Ik ben er ruim een weekje tussenuit geweest, even niet bloggen. Het druk hebben met kerst vieren, shoppen en familie bezoeken, zo zag mijn week eruit. Ik moet zeggen dat ik een hele leuke kerst heb gehad en jammer vind dat het nu al weer voorbij is. Het gaat allemaal zo snel, ik kan het echt niet geloven. 
Hierbij laat ik jullie een paar dingen zien die ik deze maand heb gekocht. Ik had mijn geld weer lekker laten rollen deze maand en daar waren deze dingen een deel van. Verdere spulletjes kun je in mijn vorige posts lezen (zoals deze). 
Gister had ik geshopt met mijn oma voor mijn verjaardag. Ik had een paar leuke dingetjes uitgezocht die ik jullie zeker zal laten zijn wanneer de tijd rijp is (10 januari, dan ben ik jarig, woeehoee )



H&M | 3,- (!!!)


H&M | 20,-


HEMA | 4,50 | 3,60 | 2,60


Bloemenwinkel


Is het een beetje leuk om zulk soort posts te lezen?

8 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! Persoonlijk vind ik het erg leuk om zulke posts te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die witte blazer is zó mooi. En shoplogs zijn natuurlijk altijd leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je gekocht, dat witte shirtje vind ik zo tof!
    Alvast een gelukkig nieuwjaar. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw voor 3 euro dat shirtje, tof! Happy new year! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes , bij de H&M vind je altijd zulke leuke kleding (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, voor 3 euro een shirtje dat doe je goed!
    Erg leuk blazertje ook. Zeker doorgaan zo met je blog, ziet er leuk uit.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw thanks! Dat is nog eens een leuk complimentje!

      Verwijderen