14 april, 2014

Shoplogje Action & Kruitvat


Vandaag had ik even tijd om naar het dorp -Action & Kruitvat om precies te zijn- te gaan samen met mijn moeder. Zij had nog wat spulletjes voor in de tuin nodig en ik had natuurlijk weer duizend onzin dingetjes nodig. Naja, niet allemaal natuurlijk, want mijn laatste artikel bij de kruitvat had ik wel echt nodig - gezichtsreiniging (gezichtsreiniging van Nivea nu 50% korting!). En wat hebben ze tegenwoordig veel leuke decoratie spullen bij de Action. Eerst kwam ik nooit in deze winkel, ik vond het een hoog rommel-gehalte hebben en het was altijd zo druk als je bijvoorbeeld op een zaterdag kwam. Maar nu ik er steeds meer leuke dingen zie ga ik er eigenlijk steeds meer halen. Want wat een onzin is het nog om dit soort spulletjes bij een dure winkel te halen. Ik ben en blijf voorlopig student, dus vind ik het prima om even rond te snuffelen tussen de koopjes. Want tja, ik verdien (nog) geen bakken met geld.

Als eerste zag ik deze drie uber schattiger waxinelicht houders. Simpel, met leuke quotes of woordjes, love it! 1,09 per stuk


Ook deze twee geurkaarsjes zagen er heel leuk uit. De links is een soort licht blauw/mint-groen kleur en de rechter licht roze, deze twee kleuren matchen heel leuk bij elkaar. 'Ocean Breeze' ruikt naar een frisse vanille geur en 'Flower Field' naar een roosachtige, bloemige geur. 0,99 per stuk

Dit zag ik liggen voor 0,99 euro en ik dacht, proberen kan altijd, why not? Ik ben super benieuwd! 

Maxi wattenschijfjes voor 0,69 euro. Het maakt vrij weinig uit naar mijn mening van welk merk je wattenschijfjes zijn, het verschil ertussen is meestal niet groot. Daarom vond ik dat ik ze toch ook even van de Action moest proberen.

En hier mijn Micellair Water van Nivea (Nu 2,99 bij Kruitvat). Mijn vorige reiniger van Rituals was bij op en het werd te hoogste tijd dat ik eindelijk een reinigings water ging proberen. Ook hier ben ik benieuwd naar!

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke spullen gekocht zeg. Die waxinelicht houders vind ik heel schattig.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke dingetjes heb je weer gekocht ik hou van de action! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke aankopen, die waxinelichthouders zijn echt te leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen