22 juli, 2014

Shoplog Albufeira | Kiko, Stradivarius, Pull & Bear


Een vakantie zou geen geslaagde vakantie zijn als ik niet even een dagje flink heb kunnen shoppen. Na een busreis van een uur of 2 (inclusief overstap, wat je allemaal al niet over hebt voor winkels..) waren we aangekomen in Algarve Shopping, een overdekt winkelcentrum die bestond uit twee verdiepingen. Met winkels als KIKO, H&M, Stadivarius, Zara, Mango en Pull & Bear konden wij daar een paar uurtjes vertoeven. Toen een medewerkster mij vertelde dat het shopping centrum tot 24.00 uur (!) open was, was ik verkocht. Naast alle modewinkels kon je ook eten in onder andere een Mcdonalds, KFC of een vitamine-restaurantje. Kortom, je kon je hier echt een hele dag vermaken. Zelf had ik niet belachelijk veel gekocht. Maar wel een paar items die ik echt even moest delen. Wij waren trouwens echt midden in de sale gearriveerd dus bijna alles was met korting!


Broekje van Mango in het lichtroze. Normaal zou ik misschien niet voor en lichtroze broekje gaan. Maar hij ging er zo eenzaam aan een rek in de sale, een voor een tientje kan ik dit natuurlijk niet laten liggen.
 
Stradivarius. Dit topje heeft van die doorschijnende gaasjes bij de hals en armen. Maar ook verticaal in het midden naar beneden. Beetje tricky, maar dit is echt mijn nieuwe lievelingstopje.

Gestreept topje van de Mango. Met een iets wat recht model. En met een ritsje aan de achterkant. Deze top zou ik niet echt overdag aandoen maar meer als ik uit ga of uiteten ga. Omdat hij een beetje netjes oogt.
 
Crop top van de Bershka. Eigenlijk is het gewoon een bandeau bh met een doorschijnend stofje erover. Het bedekt niet, maar ach, leuk voor onder je bikini en om over het strand te lopen.
Skinny van Pull & Bear met haast een perfecte pasvorm! Alleen de broek zakt soms een beetje af dus een riempje is bij mij noodzakelijk. Voor een euro of 18 lag deze broek in allerlei kleuren in de winkel

Make-up van H&M en KIKO; Wet wipes met vanille geur, altijd handig voor in je tas. Daarnaast een body spray met een tropisch geurtje, allebei van de H&M.
Linksonder een matte lipstick van de KIKO en rechtsboven een matte lipstick met een hele lichte kleur, ook eens leuk!
Als laatste de KIKO face make-up spray! ik wou al heel lang een make-up fixeer spray omdat het beloofd dat het je make-up langer goed houdt en een mooier en natuurlijker effect geeft. Deze was rond de 7 euro, wat aardig goedkoop is in vergelijking met andere make-up sprays.

Matte roze kleur lipstick van de KIKO. Hier werd ik meteen verliefd op 

Deze 'chubby stick variant' van de KIKO in kleur nummer 1. Ik vind het moeilijk deze mooi te dragen. Want deze stick is wel heel erg droog. Je ziet dan ook werkelijk elk plooitje in je lippen zitten. Iemand een tip?


Verder had ik natuurlijk nog wat souvenirs gekocht, want dat hoort er toch ook wel bij. Maar met deze producten ben ik echt heel blij. mijn zomer kledingkast is weer een beetje aangevuld, joepie!

1 opmerking: