26 november, 2014

Ik ben nu al in de kerststemming!



It's almost Christmas! En ik heb zo veel zin in die gezellige sfeer! Heel Amsterdam is al weken volgehangen met leuke kerstlichtjes en nu het sneller donker is krijg ik ook steeds meer zin in de Kerst. Vorige maand heb ik bij de Primark deze geweldige trui gekocht en ik moest hem jullie gewoon laten zien. Ik ben echt al een jaar naar een perfecte kersttrui aan het zoeken maar nu heb ik hem dan eindelijk. Lekker oversized, ik hou er van. Gaan jullie nog wat leuks rond de kerstdagen doen? Ik ga een dagje naar de kerstmarkt in Keulen, joehoe!




Trui - Primark 18 euro 
Ps. Hij is van de mannenafdeling ghehe

2 opmerkingen:

  1. ik heb ook zó zin in de kerst, oehhh die trui is echt cute! Kersttruien zijn zo leuk (:

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, ik houd van 'foute' kersttruien! Ik heb ook zo veel zin in alle gezelligheid die kerst met zich meebrengt :)

    BeantwoordenVerwijderen