11 februari, 2015

Mini shoplogje Hema (met o.a. Blijmakers!)


Hoi allemaal! De afgelopen tijd heb ik weer eens een hoop spulletjes bij de Hema gekocht die erg de moeite waard zijn om even te delen. Ik zag de laatste tijd weer zo veel leuke dingetjes dus ik moest van het weekend even langs gaan om in te slaan. 


Washi-tape (0,95), ik ben er dol op. Ik beplak er alles mee en deze twee leuke rolletjes voor minder dan een euro kon ik niet laten liggen.


Deze was seal stempel zag ik al een hele lange tijd liggen en had hem ook al eerder op blogs voorbij zien komen. Ik vind het zo onwijs leuk eruit zien en het lijkt me zo leuk om te doen! Ik schrijf brieven met een vriendinnetje van mij en daarom leek mij dit een goede toevoeging om mijn brieven mee dicht te maken. Super origineel! (4,-)


Fotootjes in fotoboeken te plakken kan op een hele originele en leuke manier door deze fotohoekjes! (2,50)


Klosjes touw, ik dacht eerst, wat moet ik ermee. Maar nu ik ze heb gebruik ik ze met alle liefde. Je kunt er zo veel dingetjes mee versieren en decoreren. Zo heb ik bijvoorbeeld het zwart witte touw gespannen van het begin tot het eind van mijn kamer, en heb daar nu al mijn Polaroid foto's aan hangen! Door het aparte touwtje ziet dat er heel leuk uit. (0,80 en 1,-)


Stickertjes met letters, goed voor alles. (1,-)


Deze leuke ballen van de Blijmakers afdeling zit bijvoorbeeld gevuld met kleurrijke punaises of knijpertjes. Leuk en handig! (allebei een euro)


Dit is misschien wel het meest leuke artikel wat ik heb gekocht: een foto boekje die je uit elkaar kan klappen (3,95)! Hij is nog wel iets breder dan op de foto te zien is en binnenkort ga ik daar foto's inplakken van mijn vorige vakantie in Albufeira!


Tot slot: wat is een brief zonder een leuke envelop? Nergens natuurlijk! Deze kartonnen enveloppen kan ik helemaal naar eigen smaak decoreren en wordt zo leuker om weg te geven!


Wat vinden jullie het leukste item? En is er nog iets wat jullie bij de Hema hebben gezien wat ik echt moet hebben om mijn collectie aan te vullen? Let me know!

1 opmerking: