12 december, 2013

Primark aankoopjes


Oke, dit is misschien wel wat gemeen, maar ik ga jullie een heeel klein beetje jaloers maken. Ik woon namelijk in Hoofddorp. Kun je de link tussen de de titel en Hoofddorp al leggen? Juist, ik woon ongeveer zo een 8 minuutjes fietsen van de Primark vandaan! Ik moet echt zeggen dat dat echt super is. Al voel ik me wel altijd een toerist als ik in de winkel loop. Maar dat vergeet ik al snel wanneer ik de leuke dingetjes zie. De eerste jaren dat de Primark in ons 'dorp' kwam vond ik het nog niet zo leuk om daar te komen. Ten eerste omdat het mega, echt mega druk was altijd. Dat kwam natuurlijk omdat er nog maar twee Primarken in Nederland waren toen. Maar de laatste paar maanden kan ik er echt leuk slagen -wat natuurlijk een enorm voordeel is voor je portomonee, laten we eerlijk wezen- en koop er vanaf de zomer veel vaker iets. 

Dus, jongens, hier mijn nieuwe items van de Primark, gister gekocht tijdens mijn shopsessie, in het midden van mijn toetsweek, och, wat een rebelse actie weer. Ik had twee beanies gekocht, eentje in crème kleur en een (half)fel roze. En toen ik verder liep, zag ik een geweldige trui die matchend was met mijn sokken die ik eerder had gekocht haha. Ik werd al verliefd op die leuke 'popcorn' sokken en nu zag ik een 'popcorn' truitje liggen. Popcorn? Ja! Als je goed kijkt zitten er allemaal bolletjes op de trui, wat lijkt op popcorn. Echt geweldig toch? Ik was zo blij, ik moest het gewoon even delen. 

Mijn volgende aankoop bij de Primark wordt zeker een van de kersttruien. Ik verheug me er nu al op! 
Hebben jullie nog kleding van deze leuke winkel op jullie lijstje staan? Laat het weten! xoxo

p.s. Ik moet maar eens verder gaan met leren, ik dwaal teveel af..










5 opmerkingen:

  1. wauw hele leuke koopjes vooral die trui en mutjes zijn cute!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect dat je zo dichtbij de Primark woont zeg! Dat wil ik ooook! Je mutsjes zijn echt heel leuk :) En de trui ziet er ook mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een leuke trui :D ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankoopjes! Ik ben zo jaloers! Als ik nou de Primark zou willen is de dichtstbijzijnde 3 kwartier rijden! Je blog is heel mooi trouwens. Ik volg je. X Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die trui, echt mooi! Ik ben laatst in Hoofddorp geweest voor het eerst naar de Primark, echt een fijne rustige Primark (als je vroeg bent). Die beanies vind ik ook echt heel leuk! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen