08 december, 2013

Gosh uitproberen


Hi guys! Vanmorgen ging ik - voor het eerst - mijn Gosh eyeshadow uitproberen. Ik ging werken dus ik heb maar niet de smokey eye gemaakt. Maar ik vond de lichtste kleur wel mooi om die heel subtiel op te doen.


 Eerst nog makeup loos...

Ik doe de eyeshadow base op. Dat maakt de oogleden veel zachter en zorgt dat de oogschaduw makkelijk aan te brengen is en het veel langer blijft zitten. (Base heb ik van de hema, | 3,50)






 Oogschaduw zit erop. Ik heb een lijntje gezet met mijn liquid eyeliner.







Het resultaat: Een subtiele highlighter boven je ogen, dat nog eens versterkt wordt door je eyeliner lijntje. (Ik moet toegeven, op de foto's kan je het niet super duidelijk zien en ik had een beetje haast dus kon het niet overnieuw doen, in het echt zag je het wel duidelijker. Ik zal nog eens een beter shoot maken. But thanks for looking!)


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11383945/?claim=v5n4t7jpv2w">Follow my blog with Bloglovin</a>

6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, mooie foto's! En je hebt mooie ogen!
    Ik ga je volgen met Bloglovin!
    Liefs, Ypie

    www.oh-saycanyousee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik zie nu dat je geen bloglovin hebt? Dan maar met gfc ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja! Dat moest ik inderdaad nog aanmaken! thanks haha xoxo

      Verwijderen
  3. Mooi gedaan meis!
    mooie en naturel look vind ik het!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Staat je goed en wat een prachtige kleur ogen heb jij. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I have to practice that kind of make up.... I love it!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen