05 december, 2013

searching for the boots!


Ik was al een tijdje aan het azen op deze leuke boots van nelly.com. Vandaag was ik EINDELIJK in de gelegenheid om ze te bestellen, maar dan gebeurt het vreselijke, iets wat mijn altijd overkomt trouwens. Ik opende vrolijk de pagina en wilde mijn maat aanklikken, maar ze waren alleen nog maar bestelbaar in maat 40 en 41!! Ik geloofde het echt niet, had ik eindelijk perfecte laarsjes gevonden, zijn ze alleen nog maar in mega maten.. Ik heb verder heel internet afgestruind voor dit paar, maar zonder resultaat helaas. Meiden, I really need you help! Heb je ooit schoenen als deze gezien of weet je waar ik ze vandaan kan plukken? :)




2 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt heel gaaf! Ik snap dat je baalt dat ze niet meer in jouw maat verkrijgbaar zijn, maar ik heb eigenlijk nog nooit zulk soort laarsjes ergens gezien. Succes met de zoektocht! X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou de volgende sites proberen. Ik heb deze soort schoenen vaker gezien of deze sites. Good Luck
    www.missguided.eu
    www.asos.com
    www.karmaloop.com

    http://moonshinebeauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen