05 januari, 2014

BDAY WISHLIST





Het is 5 januari en dat betekend dat ik over 5 dagen jarig ben! En extra leuk maakt het dat ik 18 jaar wordt. Wel spannend eerlijk gezegd. Want het is niet niets om ineens volwassen te worden. Maar ik heb ontzettend veel zin in mijn verjaardag. Aan de ene kant omdat cadeautjes ontvangen stiekem wel heel erg leuk is, maar ook omdat ik op de dag zelf mijn eerste rijles heb! Dat is iets waar ik al jaren naar uitkijk. 

Hierboven heb ik een klein wenslijstjes gemaakt. 
De tas linksonder in van de H&M en heb ik gevraagd aan mijn zus en zusje. (tja, ik ben de middelste dochter thuis..) 
Ook tijdschriften staan hoog op mijn verlanglijstje want ik heb er al heel lang geen meer gekocht jammer genoeg. 
De Fujifilm Instax had ik in eerste instantie gevraagd aan mijn opa & oma, maar uiteindelijk werd dat toch iets anders. Ik ben daarom van plan om de Fuji van het geld te kopen wat ik eventueel krijg.
En als laatst hoop ik natuurlijk elk jaar op een lekker stukje chocola. Maar meestal snapt mijn moeder dat wel ;)


Verder ben ik echt heel inspiratieloos wat cadeautjes betreft. Hebben jullie nog een leuke aanvulling op mijn lijstje? Met welk cadeau ben je echt het meest blij geweest?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten