18 januari, 2014

Maybelline Color Tattoo uitproberen


Voor mijn verjaardag had ik Maybelline Color Tattoo gekregen en vandaag laat ik jullie 3 looks zien die ik er mee heb gemaakt. Ik gebruikte mijn HEMA eyeshadow kwastje voor het aanbrengen. 



 Mijn eerste look is een simpel lijntje onder het oog. Het geeft een frisse blik en ziet er eigenlijk wel apart uit wanneer je het erg dik opdoet. Met het kwastje is het erg makkelijk om een dun lijntje te maken. I like!


Look 2 is slechts wat oogschaduw in het binnenste van mijn ooghoek. Dit geeft echt zo een glamour effect, ik zou het dan bijvoorbeeld zo doen bij een feestje. 


En bij look 3 heb ik de oogschaduw/cream over mijn hele ooglid gedaan. Zo heb ik hem vandaag gelaten, dit vind ik echt een leuke look! Zeker omdat je wimpers er dan ook heel goed uitkomen.


De bovenste kleur van mijn Gosh oogschaduw heb ik gebruikt om de looks af te maken. 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de eerste en derde look echt heel mooi! Heel natuurlijk ziet het uit :)

    PS: doe jij al mee aan mijn winactie?
    http://michelleslillavarld.blogspot.nl/2014/01/winactie-jewelryznl.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind de laatste heel leuk!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen