30 januari, 2014

Things I bought in January


Vandaag heb ik weer een ' Things I bought in..' artikel voor jullie. Ik vind dit artikeltje zelf altijd heel leuk om te maken, omdat je dan alles even op een rijtje kan zetten wat je allemaal hebt gekocht. Daarom heb houd ik dit artikel voorlopig als vast einde-van-de-maand-artikel. 

Deze maand was ik jarig dus heel veel heb ik niet gekocht. (Meer gekregen ghehe). Maar natuurlijk gaat er geen maand voorbij dat er niets wordt gekocht in mijn wereld dus vandaag laat ik het jullie weer allemaal zien!






Deze schatjes heb ik van e Action vandaan. Het is een bord en een klein schaaltje/kommetje in dezelfde stijl. Ik was voor het bord 79 cent kwijt en voor het kommetje iets van 42 cent. Ja, ren maar naar de Action inderdaad. Ik heb dit trouwens voor mijn 'high tea' gekocht, en daarna gaat het in een doosje en bewaar ik het voor mijn uitzet. (wat nog geen datum heeft, maar ik spaar er al een tijdje voor)


Hier wat spulletjes die ik ook heb gekocht voor mijn high tea die ik ga organiseren voor vriendinnen. De servetten linksboven komt van Xenos, rechtboven van Albert Heijn en de sandwich prikkers  en cupcake vormpjes ook van de Action. 



Een nieuwe spaarpot voor wat kleingeld!


Omdat ik sinds een paar weken met rijlessen begonnen ben, moet mijn theorie examen er ook bijna aan gaan geloven. Ik heb mijn boek in ieder geval al besteld! Nu nog leren..


En hier nog een schattig potje, waar ik zelf een strikje omheen heb gedaan. 


Formula 10.0.6. is een vrij nieuw merk, te koop bij o.a. Kruitvat. Dit is de Seriously Shine Free creme. Hij bevalt me goed en waarschijnlijk komt hier een review over binnenkort. Hij was een euro of 8 dacht ik.


En natuurlijk kunnen bloemetjes in mijn kamer niet ontbreken. Altijd als ik boodschappen doe loop ik langs een bloemenwinkeltje waar ze zulke leuke bloemetjes en potjes verkopen. Als ik er langs kom kijk ik altijd wel even en soms neem ik wat leuke dingetjes mee. Dit keer waren het twee felle bloemetjes.



Verder kunnen de spulletjes van H&M en mijn Hema shoplogje natuurlijk niet ontbreken. 
Wat vinden jullie van mijn aankopen? Hebben jullie onlangs nog iets leuks gekocht waar je echt super blij mee bent?

7 opmerkingen:

  1. leuk spulletjes!! ♥
    Ik volg je! (zou het super vinden als je me terug volgt;)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die spulletjes voor je high tea zijn echt ontzettend schattig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettend leuke items! liefs
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh die schaaltjes en het potje met de strik eromheen zijn echt heel mooi, zo'n leuke stijl vind ik dat :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spulletjes! Het schaaltje en kommetje voor de high tea zijn superschattig!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen