07 februari, 2014

Crop Top & High Waist Trousers H&M



De laatste tijd ben ik helemaal verliefd op high waisted broeken. Waarom? Ten eerste zitten ze comfortabel en ten tweede, omdat je er een crop top boven kunt dragen. (Dat zou natuurlijk ook met een low waist broek kunnen -alleen zo een blote buik in de winter lijkt me toch ietsies te veel van het goeie). Dus laat die crop tops ook maar komen! Deze outfitjes heb ik bij H&M gevonden dus voor een mooi prijsje heb je deze leukerds al in huis. So what do you think? Houden jullie net zoveel van crop toppies en high waisted broekies?

Fijn weekend alvast!



2 opmerkingen:

  1. Ik vind het beide leuk! Alleen vind ik high waisted broeken mij echt niet staan haha. Te dikke bovenbenen.. Maar anders zou ik het zeker beide dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaah ik vind die broeken echt zo leuk!
    Liefs Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen