03 maart, 2014

Things I bought in February


Hi! Vorige maand heb ik weer wat leuke aankoopjes gescoord. Geen grote en speciale dingen, maar juist kleine, leuke aankopen! 


Roze bidon van de Primark! Altijd beter dan een basic fit bidon.

Deze nude pallette van de H&M komt de meeste van jullie vast bekend voor. Ik zal jullie dan ook niet lastig vallen met een aparte review van dit product. Ik gebruik eigenlijk alleen de middelste en laatste kleur, omdat de rest echt bijna nul pigment heeft, zonde!

De nieuwe lijn van Nivea; Sensitive, is een lijn voor de gevoelige huid en bestrijdt 3 tekenen: Roodheid, trekkerigheid en droogheid. Ik gebruik het nog maar eventjes maar ben nu al een voorstander van dit product. Dit is de nachtcrème en kocht ik bij Kruitvat.

Dit zijn de items die ik op de Huishoudbeurs heb gekocht. Twee vaasjes met een neproos en neppe lavendel en een klein fotolijstje. Super schattig!


Deze notitie boekjes zag ik liggen bij de Hema. Ze zien er erg leuk uit en zijn handig voor kleine notities. Ze zitten met z'n drieën verpakt voor 2,50! Ik heb er alleen al eentje weggeven aan een vriendin ;)

Deze super softie sjaal komt van de Primark en bij de kassa zag ik dat hij slechts 1 euro kostte! Wauw! Geen oude collectie ofzo, hoe kan dit?!

En tot slot dit kleine geurkaarsje dit ik ook bij de Primark vond. Ruikt naar kokosnoot en fruit door elkaar. 

Wat vinden jullie van mijn aankopen? Laat het me weten via een reactie!

Je kunt me ook volgen op Bloglovin'

4 opmerkingen:

  1. Anoniem3/03/2014

    Leuke aankoopjes heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke items heb je gekocht! Ik vind die vaasjes zo schattig!
    En die nivea nachtcreme ga ik denk ook aanschaffen.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen