16 mei, 2014

HEMA favorites!




We kennen het allemaal: zo een winkel waar je bijna dagelijks te vinden bent en waar je het dan niet kan laten om dan toch altijd even wat te kopen. Herkenbaar? Nadat ik 3 jaar bij de HEMA heb gewerkt (inmiddels weg) kan ik toch wel zeggen dat de HEMA zo een winkel is voor mij. Ik koop er echt bijna alles wat de 'dagelijkse dingetjes' betreft. Niet zo heel gek ook, als je er 3 jaar lang minstens 1 keer per week (en het laatste jaar 2 keer per week) werkte en dan langs alle nieuwe make-upjes, geurkaarsjes en voedsel liep. In deze post laat ik jullie mijn favorieten van de hema zien, (beauty)producten waarvan ik de meeste echt al jaren gebruik!




Wie kent hem niet? De nacht cream van 2 euro. Een heerlijk voedende creme die voor mij nogsteeds elke avond werkt. 




Ook dit is een product waarvan ik er heel wat heb opgemaakt. De eye make-up cleasing lotion. Reinigingsmelk of olie voor je ogen kan ik echt  niet aan wennen. (Melk komt altijd in mijn ogen ha ha, en dan echt zo een hele klodder). Dus deze lotion voor 1 of 2 euro neem ik alttijd mee!




Dit kwastje is goed voor alles. Een klein compact kwastje waarmee je overal bijkomt. Je kunt het zelfs voor je wenkbrauwen gebruiken als je je best doet, zo compact is ie!




De gel-liner zal  jullie niet ontgaan zijn de laatste maanden. Het is een erg fijn product en geeft een echte diep zwarte wing.




En als laatste deze compact poeder. Ik realiseer me terwijl ik dit typ dat deze helemaal niet meer te koop is in de winkels! Laatst zijn deze compact poeders uit de collectie gegaan en is de ronde versie ervoor in de plaats gekomen! Erg fijn en budget!

Wat kopen jullie zoal bij de HEMA?



2 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke producten gekocht. Die gel-eyeliner heb ik zelf ook, en werkt onwijs goed <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die gel-eyeliner heb ik ook, die is zo fijn! voor de rest heb ik de producten nog niet, ik ga maar is kijken :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen