25 mei, 2014

MUA Undressed Palette

 
 

Sinds ik hoorde dat MUA in de schappen van het Kruidvat ligt aas ik er al op. Helaas was er geen MUA te vinden in mijn omgeving, zelfs niet in Amsterdam Centrum! Toen deze week toevallig de Kruidvat dichtbij mij begon te verbouwen, kreeg ik nieuwe hoop. En ja hoor! Ik liep een hele stelling met MUA tegen het lijf! Ik had voor mezelf besloten om slechts 1 palletje mee te nemen. Say hello to Undressed! Hij kostte 5,99 euro. De kleuren zijn prachtig. het zijn roze-bruine aardetinten met een flinke shimmer erin. De pigmentatie is goed, niet ontzettend gepigmenteerd zoals je bijvoorbeeld van Urban Decay kan verwachten. Maar voor 6 euro zeker geen miskoop, integendeel! 


   

            Kleuren van dichtbij:





Wat vinden jullie het mooiste palette van MUA?



1 opmerking:

  1. Woeew gaaf! Zo'n MUA palette staat ook nog op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen