11 juni, 2014

Matte nagellak van Barry M.


























Ik heb nooit veel nagellak gedragen. Mijn linker hand zag er altijd prima uit, maar op de een of andere manier lukte het niet om van mijn rechterhand nagels iets te bakken. Jammer. Maar nou had ik ook wel een heel goed excuus. Mijn nagels groeien altijd mooi lang en sterk, en ik zorg dat ze er altijd verzorgt uit zien. Geen reden dus om nagellak te dragen! Maar nu ik dit prachtige matte kleurtje van Barry M. heb ontdekt, zal ik hier niet zo snel meer vanaf stappen. Een laagje geeft een prima dekking. Maar twee laagjes geven nog meer een dieprode kleur, dan is het ook veel donkerder. Dat vind ik heel mooi! Eigenlijk zou je dit kleurtje meer verwachten in de herfst of winter, maar nu is dit ook wel leuk toch?

Ik krijg trouwens morgen mijn lang verwachte uitslag voor mijn examens. Spannend! Wie van jullie hebben er ook examens  gedaan dit jaar?

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kleur <3

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een hele mooie kleur. Vooral dat hij mat is vind ik heel leuk. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen