21 augustus, 2014

Creepers bij de Primark!



Na tijden gewacht en gezocht te hebben, heb ik dan eindelijk mijn perfecte creepers gevonden! Dat ze creepers bij de Primark verkochten, dat was voor mij niets nieuws. Maar ik was (dacht ik) te laat want alleen de maatjes 42 en 41 waren er nog in de Primark. Maar tot mijn grote verbazing kreeg ik een berichtje van een vriendinnetje dat ze nog een paar hadden staan bij Primark Zaandam in mijn maat. Ik zei haar natuurlijk meteen dat ze ze mee moest nemen en omdat het het laatste paar in de winkel was, kreeg ik ze voor 5 eurie! De laatste maatjes zijn nog wel in de winkels volgensmij, alleen dan de wat grotere maten, de volle prijs was volgensmij 18 euro. 

Wat vinden jullie van creepers?



1 opmerking:

  1. Creepers zijn zo leuk! Ik heb ze ook twee keer gepast bij de Primark, steeds getwijfeld maar ze toch niet gekocht. Ze zijn wel heel gaaf en ook nog zo goedkoop :)

    BeantwoordenVerwijderen