14 augustus, 2014

Thee van de Marks & Spencer



Hoi allemaal! Vorige week was ik in Amsterdam, natuurlijk had ik weer van alles gekocht. Onder andere een paar topjes, maar ook deze voorbereiding op de winter: thee bij de Marks & Spencer. er waren echt heel veel leuke en lekkere smaakjes. ik had de Rooibos & Vanille en de Organic green tea with jasmine genomen. Ook zag ik een detox thee. Nu doe ik niet aan detoxen maar mij werd verteld dat de detox thee echt heerlijk was, dus heb ik hier maar een gokje op gewaagd. Ik was eigenlijk nog nooit echt in de Marks & Spencer geweest maar als ik zo rondkeek zag ik echt lekkere etenswaren en drinken in schattige verpakkingen, zo leuk, dat je het bijna alleen voor de verpakking zou kopen.

Wat hebben jullie ooit gekocht bij de Marks & Spencer?



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik ben benieuwd hoe 'ie bevalt! Zelf ben ik hier nog nooit geweest, maar ik zou er graag eens heen willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel benieuwd hoe het je bevalt zeg liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze lijken me lekker! Ik ben hier nog nooit geweest, maar ben wel erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen