07 oktober, 2014

Bezoekje bij Beadazzled!




Hoi allemaal! 
Ik vertelde jullie gister dat ik zaterdag in Haarlem was geweest en had daar na jaren weer mijn favoriete kralenwinkeltje bezocht. Beadazzled is een schattig kralenwinkeltje in het centrum van Haarlem waar je de kraaltjes per stuk kan kopen. Ideaal dus als je zelf een idee hebt voor een sieraad. Zelf heb ik al ontelbaar veel armbandjes gemaakt maar nooit had ik echt een perfecte gemaakt. Toen ik in Haarlem weer langs Beadazzled ging, wilde ik dus echt de perfecte kraaltjes scoren voor een armbandje dat helemaal naar mijn zin was. Ik was uiteindelijk thuis gekomen met een hoop leuke kraaltjes en nieuwe inspiratie. 

Ik ging voor turquoise tinten en gouden bedeltjes. Turquoise armbandjes heb ik nog niet maar wilde er wel graag eentje maken. Het Fatima handje maakte mijn armbandje helemaal compleet. Ik ben echt erg blij met het uiteindelijke resultaat van dit eerste armbandje !





De aardige vrouw die ons hielp gaf ons een kopje thee en leerde ons hoe je een macramé knoop moest maken als 'sluitinkje' voor je armbandjes die je met touw maakt. Een erg handige techniek die je echt overal voor kan gebruiken! Met die techniek heb ik twee andere wat meer simpele armbandjes gemaakt. 






Tot slot heb ik een armbandje gemaakt van kraaltjes die ik nog had (gesloopt van een ander armbandje). En de bedeltjes komen ook van Beadazzled.




Dit schattige winkeltje wilde ik jullie dus even laten zien. Aangezien ik vaak armbandjes maak vind ik het ook leuk om hierover te schrijven. Ik had ook nog even een Polaroid fotootje gemaakt van het winkeltje. Wat vinden jullie van de armbandjes? Wie van jullie maakt ook wel eens zelf armbandjes?





Beadazzled is te vinden in Haarlem in de Gierstraat 53

Geen opmerkingen:

Een reactie posten