30 december, 2014

Nieuw tasje dat ik met Kerst heb gedragen


Hoi allemaal!
Wat is het toch jammer dat het nu al voorbij is. Het lekkere eten, de gezelligheid... ik kan me nu al verheugen op volgend jaar. Ik heb echt een onwijs leuke kerst gehad. Eerste en tweede kerstdag werd er bij ons gegeten, en kerstavond traditioneel bij mijn opa en oma. Mijn outfit was een little black dress en daar hoort natuurlijk een leuk tasje bij. Last minute, op 24 december, fietste ik nog even naar de winkels om dat ene tasje te kopen dat ik al eerder had zien liggen. Gelukkig lag er na ongeveer een kwartier in de winkel zoeken nog eentje op mij te wachten, lucky me! Ik ben heel blij met dit tasje van de H&M! hij is ontzettend mooi en past overal bij. Wat vinden jullie ervan?





Hieronder nog een sfeer foto van kerstavond. Ik vind het altijd zo leuk om met familie te vieren. Vieren jullie het ook met familie? Of liever met vrienden?


1 opmerking: