21 april, 2015

Klosjes touw op een leuke manier opbergen




Er zijn heel veel leuke manieren om je spulletjes op te bergen in een weckpot. Mijn moeder tipte mij op dit idee van Pinterest: klosjes touw of draad opbergen in een weckpot. Super leuk en origineel! Omdat ik zelf ook klosjes touw heb waarbij ik eigenlijk niet weet hoe ik het op moet bergen besloot ik dit ideetje over te nemen en mijn jute touw voortaan op te bergen in mijn weckpot! Het leuke is zoals je misschien al ziet dat je het touw gewoon in de pot kan blijven zitten. Je kunt het er via de bovenkant uithalen!








De deksel heb ik versierd met een stukje inpakpapier en washi tape. Het gaatje bovenop de weckpot zit er meestal niet in maar kan je heel makkelijk maken met een boor.

Wat vinden jullie ervan? Kennen jullie nog meer ideeën om touw op een leuke manier op te bergen?


1 opmerking:

  1. Wat leuk en wat handig! Die klosjes touw los in een doosje hebben liggen, vind ik namelijk niet erg handig. Bovendien ziet dit er best leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen