10 mei, 2015

Mijn liefde voor cactussen en vetplantjes


Ik liet ooit al in een andere post laten zien dat ik nieuwe vaasjes had met daarin vetplantjes. Naarmate de tijd verstrekt, wordt mijn liefde voor zulk soort plantjes alleen maar groter. Mijn verzameling plantjes is al ietsjes groter geworden, maar nooit groot genoeg. Het liefst zou ik mijn hele kamer met deze plantjes willen versieren. Dus ga ik nog even door met plantjes sparen. 




De plantjes in de witte vaasjes heb ik gekocht bij de bloemist, in het roze vaasjes bij de IKEA en de andere twee heb ik op Koningsdag gekocht. Ik weet dat ze bij Sissy Boy ook hele leuke vetplantjes en cactussen hebben. 

Hebben jullie nog tips waar ik naartoe moet gaan als ik mijn collectie wil aanvullen? En wie van jullie hebben ook een zwak voor zulke plantjes?

Ps. Gaan jullie nog wat leuks met Moederdag doen?!


1 opmerking:

  1. Ik vind cactussen ook heel erg leuk! Bij Oak in Den Bosch heb je er ook een hoop!

    BeantwoordenVerwijderen