14 mei, 2015

Win-actie gewonnen!



Hallo lieve volgers! (ik heb de 100 volgers bereikt en ik ben echt super blij!)
Een tijdje terug deed ik mee aan een win-actie van Neeltje, en goh je raad het al, ik won! Ik was hier echt super blij mee omdat ik deze win-actie echt wou winnen. Let me show you my won stuff!

Als eerste deze Q&A journal, ik heb echt ongelofelijk zin om nu al alle bladzijdes te gaan bekijken maar ik ga mij inhouden. Het is echt super mooi en schattig boekje waarbij je 5 jaar lang, elke dag een vraag beantwoordt. Eén vraag per dag, dus volgend jaar op dezelfde dag komt dezelfde vraag voorbij. Dat lijkt mij erg grappig om de jaren erna de antwoorden weer terug te lezen. 



Ten tweede deze Dip n Dye canvas bag! Dit is echt een item waar je mij mee zulk zien lopen, ik vind hem echt geweldig! Ik heb meer van deze katoenen tasjes en deze kan dus mooi aan mijn collectie toegevoegd worden. Love it!
Klik hier voor de Facebook pagina van Dip n Dye! 




Tot slot deze twee super leuke armbandjes van Beads By Lotte! Ze zijn alle twee onwijs leuk. Ik vind het leuk dat het zelfgemaakte armbandjes zijn, dat maakt ze veel unieker en aparter dan sieraden die je gewoon in elke willekeurige winkel kan kopen. En nog een pluspunt: deze armbandjes zijn echt super cheap! Leuk om een hele verzameling aan je arm te hangen! 
Klik hier voor de Facebook pagina!

Dit waren dus alle cadeautjes die ik van Neeltje heb gekregen. Ik vind ze stuk voor stuk tof en wou hier daarom even een artikeltje aan wijden! Neem als je tijd hebt even een kijkje op de Facebookpagina's van Dip 'n Dye en Beads By Lotte (linkjes in het artikel) als je op zoek bent naar toffe accessoires en sieraden! 

Dus Neeltje, dankjewel! 

1 opmerking:

  1. Superleuke spulletjes, lucky you! Het Q&A boekje lijkt me zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen