01 mei, 2015

Rimmel Rita Ora Daisy Days


Ik begin steeds meer lakjes te dragen en zeker in de zomer vond ik het echt een must om een leuk kleurtje op mijn nagels te hebben. Mijn moeder nam de Daisy Days van Rimmel mee zodat we alvast lekker zomers onze nagels konden gaan lakken. Wil je weten wat ik ervan vond? Lees snel verder!





Ik had eigenlijk nog helemaal geen gele nagellak en vond deze kleur van alle andere kleuren dus het meest leuk om uit te kiezen. Maar de andere kleurtjes vond ik ook zo leuk! Zoals de lila kleur en de oranje (die ik eigenlijk voor Koningsdag had moeten kopen). Ik denk ook wel dat die kleuren nog snel in mijn bezit komen :)

Door het kwastje is het heel makkelijk om de nagellak aan te brengen. Omdat dit een vrij lichte kleur is had ik ook niet verwacht dat het de eerste laag meteen al goed zou dekken. En inderdaad bij de eerste laag vond ik het nog net te weinig dekkend. De tweede (dikke) laag maakte het helemaal af. Ik had eventueel nog wel een derde laag kunnen doen om de allerlaatste puntjes op de i te zetten, maar ik vond dat het zo ook wel prima was. 



Met het resultaat ben ik superblij. Ik vind dit een heel fijn kleurtje wat lekker opvalt. De dekking is goed met twee laagjes en de nagellak is makkelijk aan te brengen. Ik heb deze nagellak nu al bijna drie dagen op en het enige wat ervan is te zien is dat de bovenkant een beetje verdwijnt. Maar verder: geen scheurtjes in de nagellak. Wat op zich een heel fijn iets is. Ik verwacht dat het lakje het nog een paar dagen volhoud. Dat is echt de langstzittende nagellak voor mij tot nu toe. 

Voor mij dus echt een aanwinst voor de zomer!




Hebben jullie al zomer lakjes gekocht? Welke zijn dat?


2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook al zomerlakjes gekocht, meestal koop ik deze bij HEMA. Het is altijd leuk om vrolijke kleurtjes op mijn nagels te hebben. Deze nagellak van Rimmel vind ik ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa geel! Wat een mooi resultaat, heel leuk lakje!

    BeantwoordenVerwijderen