21 juni, 2015

Hallo Leiden!

Hoi allemaal! 
Na een paar weken van afwezigheid vond ik het weer eens tijd om even een kleine update te bloggen. Er is een hoop gebeurt in mijn studentenleventje de afgelopen 3 weken! Ik was wat random aan het hospiteren te laatste tijd omdat ik graag op kamers wou in Leiden, en wat blijkt? 1,5 week later zat ik in mijn eigen kamertje in Leiden! Ik kan bijna niet geloven hoe snel het allemaal is gegaan maar ik ben al weer redelijk op aarde. Nu ben ik ondertussen nog geen 4 weken verder en is mijn kamertje op wat details na helemaal hoe ik het wilde hebben. 
Ik heb een prachtig en schattig kamertje van ongeveer 11 m2 en heb het helemaal naar mijn zin met mijn 4 huisgenootjes. In de weekenden ga ik nog terug naar Hoofddorp om te werken en om mijn ouders en zussen natuurlijk even hoi te zeggen. Maar door de weeks vermaak ik mij prima in het mooie Leiden en ontdek ik steeds meer in de stad! 

Ik heb nog geen blog-proof foto's gemaakt van mijn kamer maar wanneer ik ze gemaakt heb zal ik ze meteen delen! 

Liefs!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten