20 september, 2014

Blijmaker van de HEMA: lampionnen slinger!




Toen ik op de reclame van de HEMA een enige lampionenslinger zag, was ik heel blij. Want op deze blijmaker was ik al heel lang aan het wachten. Ik had al een tijdje geleden bij andere winkels gekeken of ze misschien lampionenslingers verkochten, maar zonder succes. Ik was dus al een tijdje op zoek naar zo een slinger en toen ik gister zag dat ze bij de Hema verkrijgbaar zijn, ben ik vanmorgen meteen naar de winkel gegaan. Ik vond het enig om zelf in elkaar te zetten en vind het ook heel leuk dat het voor 6 euro in de winkel ligt!



                                                                                                                                       
In elkaar zetten is vrij simpel. Je vouwt de lampionnetjes uit, doet de plastic houdertjes erin, 
en zet vervolgens de lampjes in het houdertje vast. Het enige waar je nog even aan moet denken is om er twee batterijtjes bij te kopen.







En zo ziet de slinger eruit met de lampjes aan! Ik vind het er zo gezellig en knus uitzien. Deze slinger is voor binnenshuis gebruik en ik ga hem denk ik om mijn spiegel heen hangen, of boven mijn bureau hangen. Dit zijn echt perfecte sfeerlampjes voor mij. Ik verheug me er nu al op om ze als het s'avonds weer sneller donker wordt aan te doen! Wat vinden jullie van de lampionenslinger van de Hema?


1 opmerking:

  1. Ahhh wat ontzettend leuk! ziet er inderdaad erg gezellig en knus uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen