21 september, 2014

Fall trends 2014


We moeten er allemaal weer aan geloven: de kou komt er straks weer aan. Ook al zou je dat nu misschien nog niet zeggen met dit lekkere zondags zonnetje. Ik heb eens goed rondgekeken naar wat de komende trends zullen zijn deze herfst en er daar een paar van uitgekozen die mij het leukst lijken. Ik moet zelf mijn herfst inkopen nog doen maar daar ga ik zeker een paar van deze trends gebruiken!



De cape 
Volgensmij gaat dit item heel goed van pas voor mij komen als het straks kouder wordt. Een heerlijk zachte cape of omslagdoek die bij elk outfit past en die je overal overheen kunt doen, dat lijkt mij wel wat!

                             



De oversized jas
Oversized jassen zie je tegenwoordig overal. Het is dan vaak een soort mega colbert met grote zakken en een grote v-hals. Ik heb er al veel bij de Primark voorbij zien komen in allerlei pastel kleurtjes en die gaan als warme broodjes de deur uit. Ik ben altijd te laat om ook zo een jas te scoren, helaas.





De fake fur/fluffy jas
De fake fur jasjes waren vorig jaar ook al een trend, maar dit jaar zijn ze nog groter en nog meer fluffy! Ik had vorig jaar bij de Hema een fake fur jasje gekocht (die ze trouwens nu weer nieuw binnen hebben gekregen!) en daar ben ik nogsteeds verliefd op. De fake fur jasjes heb ik gezien bij de H&M. En als je voor fluffy vestjes wilt kan je bij Primark goed scoren.




Het ruitjes patroon
Mijn vader heeft nog een schotse ruitjes sjaal die hij ongeveer al 25 jaar heeft, toen was dat de mode en die trend komt nu weer terug! Grappig om te zien dat veel van de jaren 80 en 90 weer terug in de mode komt en dat dat dan eigenlijk de generatie van onze ouders was. Mijn ouders moesten ook al lachen toen ze mij met mijn creepers thuis zagen komen, want die had mijn vader namelijk vroeger ook gehad! Maar deze schotse ruit kan je leuk combineren met spijkerstof of leer en als midi rok vond ik hem ook wel heel leuk!








De tuinbroek 2.0
Ik had al eens een artikeltje over de tuinbroek in het algemeen geschreven, dat het zo een multi-inzetbaar item was en dat ik hem zo leuk vond. Maar de liefde voor de tuinbroek houdt niet op. Ook al heb ik er zelf nog geen eentje (shame on me), vind ik het heel leuk om te zien hoe sommigen meiden hem combineren met een lekker dikke sweater eronder of blouseje. Zo is hij kou-bestendig en zo heb je ook nog eens een anders dan anders oufitje. Wat mij ook leuk lijkt: in combinatie met Timberlands of Dr. Martens eronder. Lekker stoer! 




De Mom Jeans
Jaaaa, deze trend is weer helemaal wat ik zoek! Heerlijke comfort met een old-fashioned uitstraling. Met opgerolde pijpjes maakt het de look helemaal af. Ik vind hem het leukst al hij een beetje een gebleekt effect heeft, dat geeft nog meer de old-fashion look. Ik had trouwens de perfecte mom jeans gezien bij de Urban Outfitters, maar hij was 65 euro! Das wel een beetje overdreven veel he, wat vinden jullie?









Wat vinden jullie de leukste herfst trends buiten deze trends?




6 opmerkingen:

  1. Ohhh, wat een leuke trends! Vooral de mom jeans vind ik helemaal geweldig. Ik zit net toevallig de serie 'Friends' te kijken waar ze hem ook droegen en ik riep nog dat ik 'm ook zo graag wilde en nu zie ik 'm bij jou, haha :-) Ik ga deze zonder twijfel snel eens ergens scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het stuk voor stuk leuke trends! Een oversized camel-kleurige jas heb ik al heel lang op mijn verlanglijstje staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem9/25/2014

    allemaal heel erg leuk! Mom Jeans is voor €40,- bij de H&M ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke trends allemaal. Ik heb een oversized jas bij de Vila!

    Liefs,
    www.loisblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh erg leuk! Ik houd vooral van Mom Jeans, ze zitten zo comfortabel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ruitjes sjaals vind ik echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen